בעקבות הקורונה שהיתה עבורי טריגר לשינוי , התרסקו אצלי תבניות האישיות, מה שהאמנתי, פעלתי דרכו, והיווה את תפיסת המציאות שלי והתודעה בכל שנות חיי. החשיפה והכאב היו גדולים וחזקים אבל בהיותם כל כך עוצמתיים הם לא השאירו בידי ברירה אלא להתמיר את הקיים ,לשחרר את העבר ולנוע קדימה .

המטרה בתנועה הזאת היתה למצוא מה חדש שקורה בעולם , מה חדש בתחום הרפואה והצמחים שם נמציאת ההתמחות שלי , ואיך לתפוס את הקסם והתדר בלימוד ובהתנסות אישית ולחזור כדי ולספר.

הרגשתי שריסוק תבניות המציאות הביא להמון ספייס בגוף נפש שלי, מקום שהחדש יוכל להתנחל, לעבור דרך, להתגשם ולהתעורר.

לפי יונג יצאתי למסע הגיבורה ברחבי העולם אצל שמאנים מקומיים , מתנסה בידע עתיק וחכמה שבטית של מאסטרים בתקשורת עם הספיריט של הצמחים, לומדת ומתנסה בלתקשר איתם , שואלת וחוקרת ומנסה לעשות אינטגרציה בחומר וברוח שמגיעים ומתבססים.

ככל שעובר הזמן השפה מתבהרת יותר ויותר, הדיבור דרך מתווכים שמאנים מקצועיים הופך לשיחה ותיקשור עצמאי עם הרוח של הצמחים ,ונוצרת לי רשת חדשה של מומחים בתחום הרוח והרחבת התודעה.

אני מורגלת וזה ממש קריטי מבחינתי להתחבר למאסטרים המובילים בעולם את תחום התמציות האנרגתיות של מהות הצמחים . חשוב לי לחבור למקורות אמינים מהיימנים בעלי איכות גבוהה ולעבוד בכללי זהירות והגיינה בלתי מתפשרת .

תוך כדי המסע עדיין לא מסוגלת לחבר את הנקודות לאיך זה קשור למה שביקשתי וייחלתי , התנסות רודפת התנסות , יש פוקוס והתכווננות , אבל אין עדיין שלם...

 כשחוזרת ומתקרקעת בארץ, בסוג של מוכר וידוע ומתחברת לתדר החדש שנוצר בארץ , רק אז הכל מתחבר, הופך לברור ומדויק, עובר דרך העיניים האותנטיות שלי ליצירה של מותג שמדבר את שפת הרוח של הצמחים , שדרכו עוברת אצל שמאנים ברחבי העולם ומסר מיוחד עולה ממנו. מסר שהאיואסקה, הפיוטה, הארתמיסיה, הבובינסאנה ורוחות האבות הקדמונים נטעו בי .

מסר לאנשים דוברי השפה העברית ברחבי העולם שעוקבים אחרי, מסר שנוכח בעקבות מסע.

המסר הוא ברור מאוד ומדויק, הוא יודע את ההווה והעתיד לבא, הוא מרפא את מה שיש לרפא, באדם הפרטי, בקהילה ובסביבה. הוא חודר לנפש ולנבכי הנשמה, הוא מתחבר לאותנטי שבכל אדם, לחיזוק זכויות יסוד, לתודעה הרחבה, לאור חדש שמפציע במלוא עוצמתו. הוא מעורר טרנספורמציה עמוקה של הגוף, הנפש, הנשמה והרוח.

הוא מתחבר לכל השיטות הקיימות, לכל תחומי הריפוי, הוא פתוח ומשתלב בכל, הוא מרחיב תודעה...

הוא מדבר בשפת האהבה, בשפת התודעה, בשפת הכוח החיוני והאני הגבוה , הוא המהות המהדהדת ותפקידו להעצים תכונות חיוביות בתוך נפשו של האדם .הוא משפר את ההיבטים החיוביים של ההוויה שלנו. על ידי הצפת אדם בתדרים חיוביים, ובאותה העת היבטים שליליים מתמוססים ונעלמים.

על ידי הטבעה אנרגתית של דפוס בריא, תמציות אנרגתיות מציעות את האפשרות להחזיר את אנרגיית חיים לצורתה הבריאה. הצמחים שנמצאים בעולם כבר מליוני שנה הספיקו לעבור אדפטציה בעיתות משבר וטרנספורמציה שאנחנו חווים כעת ,החיבור למהות שלהם מעבירה דרכם את המסר המדויק לכל אדם , להתבונן עמוק בעצמו ,לשחרר דפוסים לא רלוונטים ובמקביל לאמץ את החדש עבורו.

אני רואה ובעלת ידיעה שהתחום של רפואה אנרגתית ,יתפתח מאוד בשנים הקרובות, בגלל הצורך לפתור סוגיות של בריאות הגוף והנפש שעדיין לא הועמדו עד היום במבחני הזמן הזה. בסינכרוניזציה עם התדר הקיים נולדת אפשרות וכוונה לריפוי התדר, הפרטי והקולקטיבי בעוצמה ובעדינות בריפוי האנרגתי.

זה קורה כבר ברחבי העולם , קולגות שמובילות את התחומים האלו בארצות המערב ,מעידים שעד היום התמציות נחשבו איזוטריות, והפכו מאז הקורונה לפופולריות ונצרכות.

 כל מי שקריאה זו מהדהדת בליבו, מוזמן למלא את טופסי הייעוץ, להתחבר לאתר ולאינפורמציה ולהעזר בתמצית שמהדהדת עם הצרכים שלו וכמובן להפיץ את המסר למי שזקוק לריפוי, בכל רמות ההוויה.