לימוד שהתנסיתי בו מאז השביעי באוקטובר כשנכחתי, ותירגלתי במספר קורסים להרחבת התפישה הראשון ושהשפיע עלי מאוד הוא bee 1 של זוהר שלום מבית הספר ללימודים איזוטריים, הקורס של ד״ר ג׳ו דיספנזה בשחרור חבלי העבר ויצירת העתיד , קורס של אורניתה ליבנה לייבמן שפת האור, ושיטות מטאפיסיות שרכשתי באתר gaia .
זהו מסע של מודעות מול הגוף, הנפש, נקודות מבט, האמונות והתודעה. מקום של מפגש אינטימי עם עצמי והתדרים שלי. כל שבוע במהלך התרגולים נתחבר לעוד מימדים, לזוויות עידון, נוכחות, והפנמה. בסוף החודש חסימות וצללים יעלמו ונוכל לשוב לעצמינו אסופים ומלאים באור חדש ובתפישה רחבה מלאת אפשרויות וחיבורים חדשים.
הנשימה כבסיס לקיום ותפישת המציאות, עד כמה אני פתוחה לחילופי האנרגיה עם הקיום בתנועה ובזרימה. מה אני בוחרת להכניס לתוכי איזה אנרגיה, תדר ,איכות..אני שואפת פנימה, מה אני מטמיעה , מרחיבה, ניזונה, ומה אני משחררת , מוציאה, ונותנת מעצמי .
שינוי קטן בהרגלי הנשימה שהוא כל כך בסיסי ויסודי במונחי הבריאה , הוא דבר עמוק ורדיקאלי בתפישה שלנו את עצמינו ובהחלפת אנרגיה ותדרים עם הסובבים אותנו.
שאיפה – התחדשות באור, צבע, איכות ,מימדים , עצירה- הטמעה, פתח לשינוי, הרחבת הגבולות. נשיפה – ריקון המיותר, שחרור פסולת, לנשוף את המתנות שלי לעולם, ריפוי והרפיה.
יצירת תהליך פתוח ומודע לתדרים הנכנסים והיוצאים, לשבש את האוטומט, ליצר תנועה, ליצר כלי חדש, גבולות חדשים, האטה, הזנה, הטמעה, הסכמה לקבל, הסכמה להזין, הסכמה לשחרר.
מין זמן חלום בעל מבנה, איכות, תדר ומקצב שונים. להתמסר ולהכנס פנימה כדי שדברים חדשים יהיו מסוגלים להווצר כמו נרטיבים חדשים וגם תקשור ,עוצמה, הדרכה פנימית וראיה פנימית.
העבודה האנרגתית בקורס מביאה לעצמאות, חופש ושותפות, ללא ניצול, הישרדות ונזקקות, ומבטאית עושר ושפע. היקום קולט ומהדהד, משאבי הכישרון יוצאים לעולם, אנחנו משחררים פסולת שאינה משרתת אותנו יותר, ומייצרים תנועה ואינטגרציה.
הקורס מרחיב את מידת הנוכחות שלי בחיים , המעורבות שלי ביצירת המציאות, כמה אני פתוח לשתף פעולה עם חילופי אנרגיה בחיים שלי. בתהליך הנשימה משהו נכנס עובר טרנספורמציה ויוצא משהו אחר. בתהליכי הנשימה נוצרת פתיחות ונוכחות עם הסכמה לשחק את משחק החיים בצורה מלאה יותר.
חוזה מחודש של שותפות בחיים שלי. בחירה לצעוד יחד עם תהליכים ולעומקם.
המציאות שלנו שגורה וקיימת , מערכת העצבים והקשרים במוח מייצרים את אותן פעילויות, תפישות, אמונות וכל יום משכפל את האתמול , לעיתים רחוקות נוצרת ההזדמנות להשתנות ממש, ועכשיו זאת תקופה שקוראית לנו לעשות שינוי מהותי כי מה שהיה מתמוסס ונעלם ומה שיהיה נוצר על ידינו.
נלמד ליצור מציאות בנוכחות הנשימה .הטבעה של המודע על התת מודע לבריאת מציאות, שחרור הסינפסות (החיבורים) של מערכת העצבים שלנו ,הרגלים, אמונות ונקודות מבט שאינם משרתים אותנו יותר ובמקרים רבים מפריעים לנו להתפתח ולהשתנות . ויצירת סינפסות חדשות (הטבעת מציאות חדשה על התת מודע , בכוונה, תחושה, ראיה, והודיה לקיים כאן ועכשיו במדיום ההתגשמות ).
הרחבת כלי האור שלנו, החיבור לעצמינו ולאותנטיות שלנו, חיבור לילד הפנימי, חיבור לסנטר , שחרור והרפיה ויצירת עתיד חדש עבורינו . תוך כדי דיבור רך אוהב, מאמין ומעצים.
היכולת לתת תוקף לסמכות הפנימית, לאינטואיציה, לתקשור , לחיבור נקודות, ולמה שמגיע מבפנים.
הנשימה כמפגש הראשון שלי עם שפע, מצב זרימה נתון .ניתן באמונה לשחרר את כל מה שיש בתודעה בידיעה ברורה שהכל יתמלא שוב, שהיקום יחזיר לי את כל מה ששיחררתי בתוספת מתנות מפתיעות . זה שיעור באי האחזות. לא צוברים נשימה, כדי שיהיה מקום לשאיפה מלאה חדשה להכנס.
שפע ,עושר, אהבה, כל דבר טוב לא ניתן לאחיזה או לאיבוד , כי זה מצב תודעה, כל איכות פיסית היא גם מטאפיסית, הפחד לאבד משהו הופך את מצב התודעה שלנו לאחר. קשה להשיג מצב תודעה של שפע אם בתודעתינו חסר משהו מהותי כמו כסף או שמחה. צריך להסכים לרטוט טוב יותר ושהפחד מסמן בי גבול שניתן לשחרר או להרחיב.
הנשימה היא מגבר של אנרגיה זורמת. היא מניעה, מעירה ומגבירה.
מזמינה אתכם להתנסות בחיבור מודע לנשימה והכנסת התירגול לחיי היום יום שלנו .
הקורס יתקיים בימי ראשון ורביעי מ8 -9 בערב , מתחיל ב9/6 -10/7 עשרה מפגשים 
במידה ולא תוכלו לנכוח , תקבלו הקלטה ושיעורי בית, חשוב להתחבר ליישום ולתדר . 
מפגש ראשון : נשימת בסיס , נשימת האטה.
נשימת איסוף למרכז הגוף ע״י חיבור ופוקוס
מפגש שני : שלושת מישורי הנשימה
נשימת איסוף חלקיקי הנשמה.
נשימת התחדשות – כותבים קוד חדש ע״י מילים והתכוונות , נושמים לגוף כאיבר אחד .
מפגש שלישי : הרחבת גוף האור ,כלי הקיבול .הנשימה ומערכת היחסים שלי עם העולם
נשימה אל הגוף כאיבר אחד.
נשימה אל עומק עמוד האור ,נשימת לוויתן. הרפיה לשם התרחבות.
מפגש רביעי: שפע כדוגמא למערכת היחסים שלי עם העולם
נשימת התחדשות והזנה
מפגש חמישי :נשימה וריפוי תרגילי הרפיה
מפגש שישי: תדר הלב ,יצירת מרחב מקודש בלב
מפגש שביעי : ריפוי רגשי ,טראומתי.
מפגש שמיני : נשימות להרחבת התפישה נשימת מסדרון ושיבוש הרגלי נשימה.
מפגש תשיעי : נשימה אחורית לתיקשור , הדרכה פנימית , ראיה פנימית, תקשור עם נקודה .
מפגש עשירי : סיכום , הצעות לתירגול בחיי היום יום , הטמעה, וכתיבה אינטואיטיבית
תשלום בביט או פייפאל או פייבוקס 
פלפון שלי 0542606367
פייפאל zipi.mosseri@gmail.com