בריאת מציאות באמצעות מילים

השפה לא רק משקפת את המציאות אלא גם מכוננת אותה ,״ ויהי אור ״ בספר בראשית ברא את העולם .

יש כוח בהוויה של להפוך תחושות ודמיון למציאות באמצעות מילים. כשאנחנו ניתקים מהקרקע המוכרת , ומבקשים לאחוז במציאות חלופית דמיונית ולממש אותה ,מילים בלתי מוחשיות עם אלמנטים מעודנים מצליחות לפעום ולהזין בינתיים את הסיטואציה שלנו בין העולמות.

העולם הנסדק , הנחרב מאפשר לאור חדש להכנס בין שבריו , אלומות האור מתאחדות לזרם חדש קולקטיבי שהפרט חש אותו, מתוודע אליו, ורואה אותו ברב מימדיותו .כל אחד בפרשנותו מביע אותו בצורה שונה כי עדיין אין קונצנזוס . עצם ההבעה במילים של תחושות ואנלוגיות מייצר עולם חדש.

המילה אור היא כל כך רב מימדית ננסה לדמיין אותה במילים נרדפות : זוהר, זיו, נוגה, קרן, שחר, בוהק, דמדומים, אלומה,ברק,הבזק, הילה, שלהבת, פוטון, שקיפות, תהילה, הדר, הוד, יופי, ניצוץ, להט, נהרה, אמת , צדק, נור, שמש, חזיון, צוהר, שביב, זיו, לובן, ועוד ועוד...

פעם כשהתחלתי לכתוב נהגתי לבחון את המילים הנרדפות של מינוח שרציתי להביע ודרכם התגלה לי עולם שלם חוויתי שהוציא ממני תחושות ששיקפו בצורה הרבה יותר מדויקת את שרציתי להביע .

כשמשקפים מציאות במילים רב מימדיות גם היא הופכת לכזאת, כשיוצרים מציאות באמצעות בחירה מדויקת של מילים שמחוללות חיבור אנלוגי בין התחושה להוויה, העולם המטאפיסי הופך לנגיש יותר .

בשנים האחרונות נמשכתי לעולם הריפוי השמאני כזה שמתקשר עם הרוח של צמחים ומסוגל לבטא זרם אנרגתי בצורת צליל, גאומטריה וכוונה. למערכת החושית היתה השתתפות מפתיעה ומלאת נוכחות בתקשורת שלי עם העולם המיסטי.

למשל בטקס איואסקה שנכחתי בו עברתי לעולם האחר (מחוץ לגוף) דרך חוש הריח ולפני שנזכרתי וחוויתי תחושות של אינטימיות ואהבה , הרחתי את המרק עוף עם שקדים הכי ארומתי שחיבר אותי לרוח.

כשעברתי חניכה עם צמח הארתמיסיה על מנת לתקשר עם הספיריט שלו , התחלתי להקשיב לצליל ספירלי שריקתי שעוטף אותי כשרוח הצמח נמציאת בסביבתי ומוכנה לתקשר ..

כשצעדתי לבדי בטבע עוצמתי בשמורה בברזיל , כל פעם שחציתי את השמורה וצמרות העצים העוצמתיים יצרו מין רשת של ביטחון מעל ראשי התחלתי להרגיש תחושת מתיקות בפה והצבע הכחול השתלט על מחוזות הרוגע שלי.

מאז ועד היום משתדלת להיות גם בעולם החדש והמעודן הזה ולקבל ממנו מסרים ותחושות, אנרגיה ואור.

לתחושותי העולם הרב מימדי החדש נולד כשאנחנו נותנים בו מילים וסיפורים ומכוננים את הוויתו.

מציעה להביע את חוויותיכם בתקשורת עם המילים הנרדפות כדי להרחיב את המימדיות של המציאות.