טרנספורמציה בעידן סוער

תוכנתנו לחשוב שכל שינוי קשור באיזה כוח שמשפיע עליו , שסוחף אותו, שמראה לו את הדרך , שמשכנע אותו ומאיר את עיניו .

חשבנו בצורה מסוימת ואז בא כוח ומעיף את מטוטלת המחשבה לצד השני ולאט לאט היא מתאפסת על איזו נקודת מחשבה באותו ציר עד הכוח הבא ששוב מעיף אותה ונקודת איפוס נוספת וככה הלאה והלאה ..

נוכחנו בעידן הסוער שלנו שהמטוטלת מגיעה לצונמיות של הרס, והשינוי המתבקש כבר לא באותו הציר .

התחלתה של טרנספורמציה עמוקה, התמרה, היא בהבנה שכל מה שחשבנו עד כה לא נכון , שהכל התנפץ, שאין אפשרות לתקן, לחזור אחורה, לצפות שדברים שאנחנו מכירים ומאוד רוצים אותם בחזרה אכן יתממשו.

הכל מאוד מעורבל ולא נצפה עתיד באותו הציר המוכר כי חיינו באשליה של ביטחון, סדר, חברה, כסף , חינוך ובריאות והכל התפורר ואבד. בשום אספקט של החיים הקודמים לאחר התובנות לא נוכל לחזור לאותה תבנית.

אז איך נתגבר על המקום הזה של חושך עצום שהאור אינו ידוע ולא נראה לעין? בור עמוק שחור עם תקווה לטרנספורמציה, כוח מתמיר חיובי של עולם חדש .

בזמן הזה שמכנה אותו העולם שבין העולמות, נמצא כוח מניע ואנרגיית התקווה לעולם אחר טוב יותר,מציאות של אמת פנימית ולא של אשליה חיצונית. משהו שמתהווה כשמגיע הזמן.

ובינתיים כדי לעבור את הספייס שבין העולמות בבטחה צריך לשהות ולקוות שבעזרת בעלי ברית והדרכה בעיתוי מסוים ובציר שאינו מוכר תתחולל טרנספורמציה, מוטציה. וההפעלה הזאת תתרחש בכל אינדיבידואל רגשית או אינטואיטיבית. כוח פנימי שמבקש לזכור ולקבל ידע מהתוכן של העצמות והתת מודע הקולקטיבי. כוח בורא שיוצר מציאות חדשה ומשגר אותה חזרה לקולקטיב.

 בעלי ברית טרנספורמטיביים מעולם התדר של הפטריות , הן תמציות גנודרמה, קורדיספס, פסילוסיבין, אמניטה וטרקי טייל