פסילוסיבין לשנה החדשה

חשבתי רבות על מה אכתוב שיהווה מתנה עמוקה וקסומה לקראת השנה החדשה, והמציאות טפחה על פני ויצרה עבורי את מתנת החג האולטימטיבית.
אתמול הבן שלי, רוכב אופני ספורט מהיר , בדרכו חזרה מהעבודה , נתקע בטיילת בעץ ענק , שהתנגש בו בכתף וגרם לפציעה קטלנית מבחינת שוק וכאב, אולי גם שבר ומעיכה וכיווץ כל שרירי הזרוע השכם והצוואר.. הטלפון שקיבלתי היה , נפצעתי ,מחכה לך בטיילת אין מצב שהולך למיון...
חוסר האמון ואי קבלת סמכות זה שורשי אצלינו במערכת, השיטות המקובלות במקרים כאלה הפכו עם השנים עבורינו לרפואה משנית אפילו במצבי חירום (בהם אני עדיין מאמינה במערכת וביכולתה לבצע שינוי ולעורר החלמה: רפואה דחופה ואורתופדיה ), אבל קודם אנחנו נותנים לגוף מסרים ותדרים בשיטה ההומאופתית ורק אם אין ברירה פונים למיון.. הילד קיבל ארניקה 200 כל 5 שעות עם עזרה של משאף סיבידי ושמן מגנזיום והיום הוא במקום אחר לגמרי, מסתובב, מרים את היד,מצייר, לא כואב, מחלים ... השוק המנטאלי , פיסי, רוחני של התאונה מקבל חיזוק ובעקבותיו תיקון בכל הרמות ולכן הריפוי כל כך משמעותי מהיר ויעיל..
המקרה הזה מוביל אותי לתמצית פסילוסיבין , תמצית הילדים הקדושים ,ככה מכונות בספרדית פטריות הפסילוסיבין עם אנרגיה ואיכות של ילדים, משחקים משתוללים, צעירים וחולמים, נמצאים רב הזמן בתדר מוח אלפא ומיצרים מציאות חדשה לשבט הקוסמי.
התמצית עוזרת להחזיק חזק ויציב בזמנים של סערה וחוסר ודאות גדול, באמצעותה אנחנו מסוגלים לקבל הדרכה ברורה,השראה ותמיכה. היא מביאה לאיזון,שקט פנימי ורוגע ומעצבת מחדש את אנרגית החיים.
אנו חיים במצב עמוק של פחד וסירוב להסתכל בכנות אל החושך של עצמנו ונמנעים ללמוד את מה נמצא שם. הפחד הזה עובר מניפולציות נרחבות בתרבויות המערב,לרוב לטובת בעלי הכוח. הפחד שומר אותנו צייתנים ופסיביים לכוחות השליטה המוכרים. לעומת זאת הקהילה מסביבנו, האנשים שרואים כמוך את המציאות הנכפית עלינו הם אלו שבשעות מצוקה תומכים בך להשתחרר מהפחדים ולהסתכל בכנות על המציאות.
מה התמצית מחוללת בך בעצם ? פתיחת התודעה לאחדות הקיום, כל אחד עם השריטה שלו מחד והמתנה שלו מאידך, כולנו בני אדם עם האור והצל שלנו , המראות שהאחרים מקרינים עלינו חדלות להשפיע עלינו בעוצמה , הם בתדר שלהם , אנחנו בשלנו, וכך גוברת האהבה העצמית , הקבלה העצמית.
הילד הפנימי שבנו שב לידי ביטוי, כן ואמיתי, לפני כל המסכות וההתכווצויות של החיים. הנוכחות שלו ממלאית את תוכינו ואנחנו מסתובבים בעולם מקרינים אותו החוצה, בתדר שלנו , באהבה עצמית ואהבה ללא תנאי לזולת. תמצית פסילוסיבין היא מתנה מעולה לחג ,לכל אחד ולכולנו יחד.. שינוי תודעה מבפנים החוצה ...
גם פול סטאמטס המיקולוג הידוע מדבר על הפסילוסיבין במחקרים שלו כפטריה הכי חשובה בעידן הנוכחי