תדר יום כיפור

כולם שואלים אותי איך הצלחתי להתגבר, לרפא את עצמי ,לשחרר את מעמד הקורבן ולשנות תדר. להמציא את עצמי מחדש ולרפא אחרים. יום כיפור הוא הזמן רגע לעצור לנסות להבין ולחלוק מנסיוני

הסיפור מתחיל חודש לפני הקורונה ב2020 אני לא אספר אותו לפרטים כי היום עבורי זה חתיכת סיפור וטו לא …

הקורונה הפרטית שלי התערבבה עם זאת הכללית אותו התדר אותה אחיזת עיניים , הונאה , גזילת זכויות הפרט, נרקסיזם וגיזלייטינג .

הכל התנפץ בבת אחת , כל המוכר והידוע האגו שאוחז ומחזיק את האדם ,המציאות שאין אחרת .

ואני בן אדם חוקר , לא נותנת לדברים לעבור ליד ולהרכין את הראש , חייבת להבין עד הסוף !

ככל שנכנסת פנימה לעולם החושך , לעבודת הצל מוכנה להביט לאמת בעיניים הדברים מתגלים, נחשפים כמו מגדל דומינו של קלפים שחושף עצמו במלוא עוצמתו , בשקר , בשיטה, והאמת מקרינה באורה הצחור ולא נותנת אפשרות מילוט , נקודה מתחברת לנקודה והכל הופך מובן וידוע ….התפכחות שאין ממנה דרך חזרה

הכאב מאוד מוחשי, הלב נסגר, מידי פעם שולפת אקטיביזם הכרחי מתחברת עם אנשים כמותי , חברי לב . מארגנת עבורי את התשתית המינימלית להמשך ויוצאית לריפוי הטראומה אצל שמאנים בפרו ובעקבותיהם המשך מסעות הלב.

כשמתרחשת קטסטרופה בחייך האישיים והכאב פועם כדאי רגע לעצור ולשים לב לתוכך פנימה , בעיקר לא להתעלם כדי לנסות ללמוד ולשנות גישה .במהלך הריפוי התדר משתנה ותדר חדש שנולד מושך תדר בדמותו ….

ביום כיפור הנוכחי אני מסוגלת למחול לכל אחד שפגע בי , כי הרוע קשור לפחד ,לעומס ולבורות. תדר פעולות הרוע לא לחינם התיישב שם , כל אחד אוחז בתדר שדרכו המציאות נתפסת וכשהעולם מתמוטט כולם עוסקים בהשרדות והתדר שלהם פועם ביתר שאת … הפגיעה לא התרחשה מולי אלא בעיקר בפוגעים כי לא היתה להם אפשרות לשנות את תדר ההשרדות שלהם ואילו אני יצאתי למסע הטהרות ושינוי. מסע להחזרת הטוב שבלב , מסע הגיבורה .

התנתקתי לגמרי מתדר הקורבן , מכאב ההתפכחות, התחזקתי באור המוקרן ממני שמסוגל להאיר כל חושך וליצר גבולות ,והענווה התחזקה . אני מבחינה בכל אדם בתדר ממנו פועל , בצל הלא מודע שמניע אותו , זה שלו מייחלת לעזור לו לשנות את הטריגרים שלו.

כל שנותר כדי להיות כל כולי בתוך עצמי , במלוא אורי עם הכשרונות , המתנות והחמלה לזולת הוא לשחרר את תדרי העבר ולהתחבר לתדר חדש .

תדר שמקשט את עצמי בכוליותי, משקיט תודעה, יודע ופועל ומביא בשורה חדשה…

מאחלת לכולם לכבוד הכיפור , לכפר על העבר ולסלוח לעצמינו ולאחרים סביבינו שהעירו אותם, שגרמו לנו באמצעות מעשיהם להגברת האור הפנימי שלנו.

כפרה סליחה ומחילה מגבירים את האור הקורן שלך ומשנים את התדר שלך משורד למשגשג.

ובכלל נראה לי שככה אלוהים התכוון שיקרה ביום כיפור , בלי מחברת חשבונאות אלא שינוי תדרים ולקיחת אחריות אישית של האדם הפרטי בהגברת אור האלוהים .