תפסיקו לסמם את הילדים שלכם

הטריגר לפוסט הזה הוא יובל נח הררי ״ ממובילי המחאה״ שאמר באחד הנאומים שלו ״ נגמר עידן הרצון החופשי ״ .הפעם בחרתי לחזק את ההורים כדי לאפשר לילדיהם לבטא את רצונם.

לפני המון שנים הייתי רוקחת אחראית בסניף רמת אביב של סופרפארם , אחת מהמטלות של רוקח אחראי מול משרד הבריאות היא רישום הרמטי ודיווח של מצב ״ הסמים המסוכנים ״ בבית המרקחת . בסיטואציה התרופתית (מרשמים) , הבחנתי שהיתה עליה אקספוננצילית בשנים ההם בכמות הריטלין (סם מסוכן) שניתן לילדים , כמות הציפרלקס (הרגעה) שנטלו הנשים ,כמות הויאגרה (און מיני) שנרשמו לגברים וכמות האופייאטים (משכחי כאבים ) שצרכו המבוגרים.

דעתי לגבי הריטלין היתה מוצקה וניסיתי לחנך וללמד את הקהילה המקומית בתכנים אלטרנטיביים ושיטות אחרות להרגעה , קשב וריכוז ולקיחת אחריות אישית.

אחד מפסקי הדין באותה תקופה היה של מורי בהומאופתיה שנאשם ונכנס לכלא לא בגלל השיטה או הרמדי שנתן למטופליו אלא בגלל שהעז לבטל את דעתם של הרופאים וביקש ממטופליו להפסיק לקחת את תרופות המרשם. ולכן נמנעתי מאז ועד היום להיות נחרצת וברורה לגבי דעותי ותמיד התרכזתי במה הדבר הנוסף שניתן לצרוך, ולא בסמי המרשם והביקורת עליהם .

גם בבתי הספר של ילדי , נלחמתי מול המורות , המחנכות שדרשו ביד תקיפה שאתן ריטלין , בעיקר לילד הצעיר שלי שבאינטליגנציה שלו, ובלשונו החדה , הצליח להלחיץ ולהרוס את שלוות המחנכת ולהטריף אותה בשאלות ותגובות חכמות , הסדר הטיעון איתם היה ,שמחברת עם הצהרות חיוביות יומיומית תיכתב ע״י המורה עבור הילד ובכך נפתרה הסוגיה לצד כל המעורבים.

בתקופה האחרונה באה הקורונה וטילטלה את הסיפים, וגם התקופה הנוכחית של החופש הגדול שבה נולדה אפשרות לקחת פסק זמן ולשקול שוב את ההחלטות התרופתיות של כל הורה ביחס לילדיו.

זאת הזדמנות עבורינו ההורים לבחון שוב את נושא הקשב ריכוז ,התנהגות, ציות , לראות את הילד בעיניים טובות, לשים לב לאיכויות, לכשרונות ולעוצמות הייחודיות שלו. מה הוא מביא לביטוי

מערכת החינוך ומערכת הבריאות, שדורשות ציות ללא פשרות מההורים והילדים, שנדחוף להם סמים מסוכנים, שנחסן אותם ברעלים מסוכנים, שנביית אותם בהתנהגויות מקובלות, שנצמצם אותם למה שמקובל, שנבטל את הילד הפנימי שרוצה להתבטא, את הכשרונות המולדים, את הקשר עם ההורים!!! האם הילד באמת שלכם ? כמה המערכת קובעת עבורכם ? האם לא הגיע הזמן לקחת את המושכות ?

תפסיקו לסמם אותם , תפסיקו להיות שפוטים של המערכת, תפסיקו לציית , לפחד, להסתתר מאחורי המומחים, תנו דוגמא אישית, תתחברו לאחריות המולדת שלכם ,תגנו על הילדים היקרים שלכם, אל תגישו אותם למערכת כעקדת יצחק , מחוסר ברירה , מחוסר ידע ,עם ציות עיוור .

תלמדו על תחליפים בריאים, על שיטות נוספות לאיזון, תפסיקו לייצר ילדים זומבים , מותקפים בסמי המערכת , בהנדסת התודעה ברשת, במסכי התקשורת עם מומחים משוחדים ששוב ושוב מחבקים אתכם בחיבוק דוב של המערכת..

תקרעו מעליכם את המסיכות, את המקובל ומבוית, קחו אחריות על הילדים שלכם...

כמה הצעות תחליפיות לריטלין הם אומגה 3 משובחת, פטריות ליון מאנה, קורדיספס וריישי. ובתמציות האנרגיה שלי פטריית אגריקוס , ובנוסף תזונה בריאה וספורטמעבר לכך תלמדו ותתנסו ובעיקר תפסיקו לציית.