אינדיבידואליות והסמכות הפנימית

לאור הבחירה האולטימטיבית בצבע השחור ,בעמוד הראשון של כל עיתוני הארץ אתמול ,רציתי להאיר את פלטת הצבעים המרכיבה את האינדיבידואל ושואפת להתחבר למהות החופש.
האינדיבידואליות זה הגילוי של האני האמיתי האותנטיות של העצמי. מיקוד בצרכים האישיים מפתח מצב בריא וחזק של אינדיבידואליות, שנועד לטפח את התרומה הייחודית של האדם לחברה, תוך יצירת תחושת עצמי בריאה עם גבולות חזקים.
הבחירה בחיים שלך היא בגלל שאתה רוצה לעשות את זה ולא בגלל שאומרים לך לעשות את זה יגרום להחזרת האינדיבידואליות של האנשים והייחודיות שלהם, תוך כדי לקיחת אחריות מלאה .
ברגע שאתה בוחר בעצמיך אתה יכול לעסוק במצבים חברתיים ולתרום מעצמך באופן קולקטיבי כי אתה מביא את הייחודיות שלך לתוך הקולקטיב.
במסע שלך בחזרה 'הביתה', אל האמת שלך, אל הליבה שלך, אל הייחודיות שלך, כשאתה מגלה וחי מהמקום הזה, החיים מתחילים לזרום פנימה בדרכים קסומות.
על ידי כיבוד תהליך קבלת ההחלטות האידיבידואלי , אנחנו מתחילים ליישר את עצמנו למהות הייחודית שלנו ומתחילים לממש את האדם שנולדנו להיות.
התמצית האנרגתית שעוסקת בנושא החשוב הזה היא זנב הודו שמהותה פלטת צבעי הקשת . מהות תמצית פטריות זנב הודו עוסקת בהרגשה הנוחה עם העצמי האותנטי ,האמיתי שלנו .
לכל אחד על הפלנטה יש את כל צבעי הקשת בתוכו (כמו בפטריה). התמצית מכוונת לאותנטיות תהיה אמיתי עם העצמי שלך. היא עוזרת לנו להקל על העומס הרגשי שלנו תוך כדי הבנה מה נכון ואמיתי עבור עצמנו.
זנב הודו מאפשרת לנו להירגע ברמה הפיזית, הנפשית והרגשית ולהבין את החיבור האוניברסלי הקשור לחווית העצמי האמיתי והחיבור עם הנשמה.
כל אחד הוא יחיד ומיוחד וכולם ביחד יוצרים מארג קולקטיבי של תודעה שניזונה מסך האינדיבידואלים שמרכיבים אותה. מעבר למקום, למדינה, לעולם , לחוקים יש אותנו עם מקלעת שמש חזקה של אינדיבידואליות, משם באים המסרים של מי אני בעולם הזה, מה הצבע הייחודי שלי, השפה שלי שאני בוחר לבטא בה את עצמי . האינסטינקטים והסמכות הפנימית.
ברגע שנתחבר למקום הזה , לא נוכל להיות מובלים יותר ע״י כוחות חיצוניים שמונעים מאיתנו בהירות מחשבתית ומובילים אותנו למלחמות שלא שייכות למהות הפנימית ולעוצמה שבנו . אנו מתכחשים לקבל את הצבעים הייחודיים של האחר. ברגע שאנחנו נכנעים לנרטיב השולט הזה המסכסך והמפריד אנחנו מוקרנים בצבעים שלו ומופרדים מפלטת הצבעים שלנו .