איך הפכתי לשמאנית של צמחים

את כל המודעות הזאת שניתן לדבר עם צמחים ולעבוד איתם כשמאנית ,קיבלתי לראשונה באמזונס בפרו , בטקסי האיואסקה עם שבט השיפיבו .

בדיבור עם השמאנים הבנתי שלכל אחד מהם יש צמח שהוא קשור אליו ברמה של חבר , בעל ברית שעוזר לו במלאכת הריפוי כמו גם בחיים האישיים. והחיבור הזה מתרחש בטקס ופרקטיקה שנקראית Plant dieta שבמהלכה פורש השמאן למספר חודשים להתבודדות עם הצמח שלו ולהתייחדות באמצעותו עם הטבע .

גם לנו לתיירים יש אפשרות לעשות את הדיאטה הצמחית הזאת במהלכה מותאם לכל אדם צמח פרטי שמתאים לאישיותו והזמן שישהה במחיצתו עם הדרכה של שמאן שמכוון אותו לקשר מיוחד שמכיל שיחה וחלומות וכל מה שמתרחש כדי שהקשר יניב את פירותיו בריפוי והפיכתו לשמאן שמתקשר את שפת הצמחים .

הראש נפתח והתחלתי לחבר את כל מה שהתנסיתי בו כמטפלת וכמחוברת לעולם הצמחים ולקחתי קורס אינטרנטי עם מורת רוח צמחים מהמסורת הקלטית  Emma Farrel. באותה תקופה התמקמתי בכרם מהרל ויצאתי לטבע וליער למצוא את בעל הברית העץ או הצמח שבוחר אותי לעשות איתו את הדיאטה הצמחית .

ישבתי כל בוקר מתחת לאלון תבור בכניסה לנחל המערות וחיכיתי לקבל ממנו מסר של בואי איתי למסע החיבור . באותה תקופה התחברתי מאוד למשתלה של ציון זרעי מורשת בכרם מהרל שהיתה ממוקמת ממש ליד הבית שסיבלטתי

ציון ואני שוחחנו רבות על צמחים וזרעים על הטבע ובעיקרון הרגשתי נעימות של בית במשתלה שלו.

באחת השיחות עלה נושא הקורונה וציון סיפר שחלה בקורונה וצמח הארתימיסיה הצילה אותו וריפאה אותו וזאת תוך כדי התגלות אליו בחלום בצורה של מכשפה בוחשת השיקויים , למחרת בבוקר המחלה יצאה ממנו .

אני ממש הסתקרנתי , מכשפה , שיקויים עושים לי את זה . ושאלתי מה יש לך פה ארתמיסיה במשתלה ? ציון סיפר שהזמין זרעים אבל הצליח לגדל מתוכם רק 4 שתילים שהפכו לשיח עם פריחה ריחנית וגובה של מטר וחצי , ראיתי אותם וביקשתי לרכוש , ציון סירב כי רק 4 נקלטו והוא זקוק לזרעים שלהם עבור השנה הבאה .

באותו ערב כשחזרתי מהים הרכב עצר מול המשתלה הסגורה. קיבלתי קריאה ובצורה בלתי הגיונית מצאתי את עצמי בחטיפה לא מבוקרת של הצמח, נכנסתי מהפתח האחורי ובלי להניד עפעף הגעתי לאיזור הסודי של הארתמיסיות לוקחת אחת מהן בחשאיות אלי הביתה . הקריאה שלה היתה חזקה ובעלת אנרגיה שמניעה לפעולה. הארתמיסיה הגיעה לגינתי בדרך להפוך לבעלת הברית שלי בדיאטת הצמחים שהתרחשה באותו השבוע בקורס .

כמובן שלמחרת סידרתי את כל המהלך עם ציון והתחלנו לשוחח לעומק על החיבור הרוחני עם הצמחים , ככה צמח בוחר אותך לתהליך הדיאטה ולתהליך הרוחני , ובאותו השבוע ובחודשים שאחרי התחלתי לפתח קשר מיוחד ותקשורת רוחנית עם הארתמיסיה והמסרים ממנה במינוחים של אההה, ותשובות לשאלות

התיישבו לי בגוף ובזכותם יצא לאור החיבור האנרגתי עם תמציות הצמחים שאני ממש אוהבת .

כדי להתחבר לשפה המסתורית של הצמחים ולגדל גן פנימי של קשרים עם צמחים בסביבת החיים שלנו אני עורכת קורס ובאמצעותו החיבורים האלה יהיו הרבה יותר ברורים ואינטואיטיבים ויספקו עבורכם אושר גדול , הילינג רוחני ופיזי ואפשרות לשילוב עם הפרקטיקה הטיפולית שלכם .

במידה והצמח לא נמצא בסביבת החיים שלכם ניתן להשתמש בתמצית הרוח שלו על מנת להתחבר אליו , הטכניקה היא אותה אחת ומומלצת בעיקר למטפלים שרוצים להפוך לשאמנים כדי לחולל שינוי משמעותי בבריאות של המטופלים שלהם.