איך להתחבר לאינטואיציה שלך

לכל אחד יש אינטואיציה, מערכת הדרכה פנימית ,תבונה כמו ידיעה ברורה לדרך.

היא מספקת רמה נוספת של מידע שאינה מגיעה מהצד האנליטי, הלוגי והרציונלי של המוח

וכל אחד יכול לפתח את האינטואיציה שלו ולהשתמש בה כדי לנווט את חיי היומיום שלו, לקבל החלטות לזהות את האותנטי שבו ולגלות ולהגשים את החלומות שלו.

הסיבה לכך היא ש"כאשר אנו שמים לב לאינטואיציה שלנו, היא מפנה אותנו לכיוון הנכון."״ דרך לדעת, לחוש את האמת ללא הסברים" רובינסון

אינטואיציה יכולה ללבוש צורות רבות, ייתכן שזו תמונה, סמל או תחושה גופנית, כמו צמרמורת. או שזה עשוי להגיע בחלום. כמו כן, "יש אנשים שאומרים שהם פשוט יודעים את התשובה."

במהלך חיינו אנחנו בבחירות מודעות ובלתי מודעות שבחלקם אנו משתמשים באיזה קול פנימי בלתי מוסבר שלפעמים הולך נגד הזרם המקובל והלוגי. התבוננות בעבר שלך יכולה לעזור לך לאתר כיצד השתמשת באינטואיציה שלך וכיצד היא מופיעה. תחשוב אחורה על בחירה משמעותית שעשית בחייך "איך ידעת שזו החלטה טובה או גרועה?"

ההקשבה לאינטואיציה שלנו היא מיומנות שאנו יכולים לטפח כדי לשפר את חיינו.

1. פעל בצעדים קטנים לקראת המטרה

כשעולה בך תחושה מסוימת פנימית שאל את עצמך: "מהו הצעד הבא הנכון?" כי לא תמיד החיים יכולים לאפשר לנו לפעול לפי הקול הפנימי במיידיות, צריך להתארגן לשינוי , אבל כמובן לא להתעלם ממנו .

" זה עוזר לך לכבד את האינטואיציה שלך, תוך נקיטת צעדים קונקרטיים והגיוניים לקראת החיים שאתה רוצה.״ השינוי שהאינטואיציה שלך מאירה עבורך מקבלת חיזוק מההתיחסות אליה,מהמודעות שלך ופעולות בצעדים קטנים אקטיבים על ידך יביאו את השינוי המיוחל.

2. עקוב אחר ההתלהבות שלך.

התלהבות היא אחת הדרכים שבהן אינטואיציה מנחה אותנו לעבר הדרך האישית שלנו להצלחה. אם משהו משעמם או מתייבש, נסו להתרחק ממנו. אם אנחנו מתלהבים, העיניים נוצצות, מחפשים נושא מסוים בגוגל שוב ושוב, מוצאים את עצמינו בכיוון מסוים שמעניין אותנו שם האותנטיות שלנו , הייחודיות, מה שמפעיל אותנו בשמחה, הטוב שלנו, האינטואיציה שלנו.

3. צור סוג של רשימת מטלות.

כאשר אנחנו מתעוררים בבוקר, עוד בשלב שבין שינה לערות כדאי לדמיין ולזרוע את מה שאנחנו מייחלים לו. זה יכול להיות כל דבר, החל מהגדלת העסק שלך ועד שמירה על מערכת יחסים מאושרת.במקביל תיצור רשימת מטלות ייחודית "אילו שלושה דברים אני יכול לעשות היום כדי להתקדם בכיוון הזה?" , אנחנו במיטבינו והפעולות שאנחנו בוחרים יניעו אותנו בכיוון הגשמה .

4. חפש תשובות מתוך שינה.

לפני השינה בשלב שבין עירות לשינה כדאי לזרוע שאלה או התלבטות שאתה מבקש מהחלומות שיחשפו עבורך. לעיתים החלומות חושפים את הצעדים הבאים. לפעמים את הידיעה לגבי התשובה או הכיוון שלה.המודעות לדרך של החלומות להעביר לנו מסרים, סמלים ותחושות נחשפת ככל שאנו קשובים להם.

5. צא להליכה אינטואיטיבית.

"לאנשים קשה להשתיק את דעתם". אז אם אתה צריך לקבל החלטה, טיול רגלי יכול לעזור. במהלך הליכתך,כדאי לשמור על ראש פתוח. הרבה צועדים, רצים וספורטאים מתאמנים בקבוצות, בזוגות או עם הרצאה ופודקאסט בהאזנה . לתרגל הליכה רק עם המחשבות שלך ועם עצמיך עשויה להעיר את התשובה עבורך ברגע שאתה הכי פחות מצפה לה.

6. כתוב ביומן בהירות אינטואיטיבי.

חשוב להבהיר לעצמיך מה אתה כן רוצה לעומת מה אתה לא רוצה. כתיבת יומן במשך כמה דקות ביום. עם חזון ברור , או כוונה למצוא מה עושה אותך מאושר, מה מלהיב אותך, איזה נושאים עולים שוב ושוב בקונפילקטים שלך. היומן מאפשר ל"מצפן הפנימי שלך את הקואורדינטות הנכונות", כך שאתה מתקדם בכיוון הנכון עבורך.

7. שימו לב למילים שאתם אומרים לעצמכם.

תכניס את זה לתרגול כשאתה מתחיל להרגיש שלילי, חרד או מיואש מה אתה אומר לעצמיך ? הסיבה לכך היא שכשהמוח שלנו הופך למחול שדים של שליליות, אנחנו לא יכולים לשמוע את האינטואיציה שלנו. היא נחסמת על ידי סיפורים שמוטבעים בנו ושולטים בתגובות שלנו ובמחשבות .בדר״כ "אנחנו מדברים על עצמנו מתוך שמחה". כשאנחנו חושבים בחיוביות תנו לאינטואיציה לדבר דרככם.

האינטואיציה שלנו היא מצפן חכם שמפנה אותנו בכיוון הנכון לעבר חיים משמעותיים ומספקים. האינטואיציה היא מתנה הזמינה לכולנו. היא מתנה לתובנה הפנימית שלך.

בבחירת תמצית המתאימה עבורך תתחבר להנחיות לחיבור לאינטואיציה שלך , תקרא את ההסברים על כל תמצית , תסמן מה מתאים עבורך , תבקש מהאינטואיציה , מהחלומות, מהיומן שלך , סימן וחיזוק לבחירה שלך .

במהלך הטיפול שאני עושה עם מטופלים אני משתמשת בקלפי טארוט של הצמחים, בחיבור אינטואיטיבי, בחיבור לצ׳אקרות ,בניקוי אאורה ושטיפת אור , בהסברים על מה המסרים שיכולים להעלות במהלך ההקשבה שלנו לעצמינו. אני קשובה לרצונות הכי עמוקים שעולים בפגישה , למה המטופל מייחל לעצמו, מה רצונותיו. לעיתים סימפטומים פיסיים יכולים להעיד על התמצית המתאימה , לפעמים שילוב או כניסה פנימה דרך הרחבת התודעה. סימפטומים מוזרים תופסים את תשומת ליבי ואני מקשיבה לצורה שבה המטופל מביע אותם .

סמוך על האינטואיציה שלך , זה חלק משמעותי בלקחת אחריות על הבריאות שלך .

בהשראת הספר Devine intuition by  Lynn Robinson