הרצון לרפא והאומץ לרפא

שמעתי השבוע הרצאה של פרופסור פטר זלג מהרפואה האנתרופוסופית על היכולת שלנו כמטפלים , הילרים, רופאים להבין מה יש לרפא בבן אדם החולה .האומץ לקחת החלטות אינטואיטיביות, שרחוקות ממה שלמדנו בבית הספר לרפואה, צמחים, נטורופתיה ואחרים.. יש פה קריאה שמחזירה אותנו ללב, לאמפתיה, לטבע, להתבוננות אמיתית באדם שמולינו שמשווע לעזרתינו והאומץ לקחת החלטה נועזת בשינוי אורח החיים של החולה שזקוק לטרנספורמציה .

ההרצאה החזירה אותי לשנה האחרונה שהתנסיתי בה בצורה אישית בשינוי אורח החיים שלי שגרם לי לסבל והשאיר אותי מרוקנת ומבודדת. החלטתי באומץ לב לצאת למסע כדי לנסות ולרפא את המהות של הקלקול , להתנסות ברפואה אחרת, בריפוי דרך הרוח, טבע הבריאה וטבע האדם... הבראתי כדי לספר ולתמוך בדרך של היוצאות למסעותיהן.

חזרתי כדי לשתף אותנו המטפלים בהתבוננות אחרת של המחלה הרוחנית, האינטואיציה של מה באמת זקוק לריפוי והחתימה הרוחנית של צמחים וחומרים אחרים שמוטבעת במים, בתמציות אנרגתית של תדר תהודה ורטט.

בואו נקשיב לחולים שלנו, בלי לחשוב על הפיתרון, על כמה המקרה מוכר לנו, בואו נהיה בלתי משוחדים , נעלם לגמרי בתוך הבלתי נודע, בתוך הריקות של המקרה , נצפה מתוך האבדון הזה לאיזה שהוא סימן או השראה שתגיע מהסיפור עצמו, מהמיסטריות, מתנוחת הגוף של המטופל, מהניצוץ בעיניים ,מהתודעה הריקה... מה עולה בנו, איזה רגש , מחשבה , צליל , חיבורים..

בואו ניתן לחולה לשרטט עבורינו את הדרך להחלמתו ע״י הקשבה אמפתית מוחלטת...

כמו מדיטציה לחלל שביני לבינו, יצירת ספייס למה שעולה עבורו להשתנות ...מהרצון לרפא והאומץ לרפא.

ליצר חיבור למחלה, לחסימה, לנסות להבין את הנוכחות שלה באדם שיצר אותה בגופו.. לנשום פנימה את הנוכחות של האדם מולינו ולהגן עליו בפני החוקים שיצרו את המחלה שלו. במהלך המפגש נוצרת ביננו אינטימיות של תודעה ריקה ולכן השראה של רגש , של ידיעה , של יצירתיות במה חשוב לגעת עכשיו כדי לבלום את המשכיות המחלה. לעצור את הכאוס .

זאת יכולת אוהבת של כוונה , אמפתיה , יצירתיות ומיסטריות.

שם נולדת בתוכינו המהות החסרה, שעשויה לרפא ולהסיט את המחלה מהידרדרותה ואור חדש מפציע.

תמציות האנרגיה של ארתימיסיה, שנאספו ממקורות רוחניים ומקצועיים בעולם יכולים להסיט את הכיוון, ליצר השראה במה דומה למחלה, ולהתאים את המהות החסרה לכוח החיוני להבריא מבפנים.

כל בן אדם יוצר את תבנית מחלתו מתוכו, שום דבר לא נולד מבחוץ, הרגישות והאיפשור למחלה להתבטא דרכך שייכת אליך בלבד ויכולה להשתנות רק ע״י יצירת תנאים אחרים לגמרי לאורח החיים שלך שיצר אותה. השינוי, הטרנספורמציה ואימוץ הדרך החדשה היא התרופה האולטימטיבית זו שבאמת תחולל ריפוי.

זה אישי ופרטי , אך גם אנרגטי ובעל תדר ותהודה. לעיתים אנו זקוקים למספר תמציות אנרגטיות לחולל את המהות הנדרשת לעיתים הנס מתרחש כהרף עין.

רמדיס הומאופתיות ,תמציות פרחי באך, או תמציות אנרגתיות אחרות כולן מהוות את הכלי התרופתי הנדרש בעידן הנוכחי של השינוי המואץ על מנת להבריא ולברוא מציאות חדשה עבורינו ....

כלי עוצמתי של ריפוי ביחד עם המלצות אינטואיטיביות של המטפל האמיץ ליצירת מציאות חלופית.