טרנספורמציה בעיתות משבר

בשנים האחרונות הצטרפתי לרשת של אנשים בעולם בעלי דעות דומות, יש לנו שפה מתפתחת שכולנו מבינים ,מן עולם מקביל לעולם הקיים. החזון הוא להעיר אנשים כדי שיתחברו ויממשו את מלוא הפוטנציאל שלהם.

אנחנו מכנים את אנשי הרשת שלנו סוכני שינוי ומתארחים בה שומרי חוכמה ואנשי חזון מובילים.

זהו מסע העצמה של צמיחה אישית לאורך זמן , במסגרת תרבות שמתפתחת לחיבורים, יצירה משותפת ושיתופי פעולה. השאיפה להאיץ את המעבר לתודעה גלובלית שבה יש לכל פרט את ההזדמנות לשחרר את הפוטנציאל היצירתי שבו, לפרוץ את הכלא שאנחנו שרויים בו, ולהוציא לאור את המתנה הייחודית שלו.

שידרוג מערכת ההפעלה האנושית בזכות התעוררות אישית וחיבור יכולה ליצור עולם בריא, שליו, בר קיימא ומשגשג.

בעקבות החיבור לרשת הגלובלית המיוחדת הזאת , והסתנכרנות עם השפה והמודעות הקמתי השנה חברת בריאות חדשה שמוצריה נועדו לשפר את המקום הזה של הזדמנות לטרנספורמציה בעיתות משבר .

זאת הזדמנות שנוצרת בתקופות כאוס לקחת אחריות על עצמינו ולעבור טרנספורמציה תודעתית.

אובדן הוא נתיב להתפתחות. עלינו להרפות כדי להתרחב ולגדול . האגו אומר לנו להחזיק במה שאנו מאמינים שאנו יודעים ומתנגד לכל שינוי בסטטוס קוו.

בשנים האחרונות אנחנו מודעים לחשיפה והתמוטטות של ערכים עליהם התחנכנו וגדלנו, העולם השתנה, אירועים נוראיים ודרמתיים מאיימים עלינו , מעטפת הביטחון והאמונה ויכולת ההגשמה התעררה לחלוטין. אנחנו עסוקים בלפחד,ללקק את פצעינו, בעיבוד טראומות , בעיצומו של משבר.

הקרקע הנסדקת הזאת מאתגרת אותנו לקחת עוד אופציות בחשבון , לצאת מאזור הנוחות ולהתוודע לתכנים ושיטות אחרות כדי להרגיש נוכחים בחוזקות שלנו ,בשורשי הערכים שלנו, במלוא עצמינו , על מנת שהרוח החזקה לא תטלטל אותנו למחוזות של בלבול ותסחוף אותנו לאבדון.

תמציות פטריות משקפות את הדואליות של הנפש, הניפוץ והאיחוד של חלקים שבריריים של הנשמה לכדי שלם מאוחד: מניתוק, נפרדות ופיצול ועד לכידות, טרנספורמציה ושלמות.

בואו לעבור טרנספורמציה עם תמציות פטריות שתומכות בכם בתהליך של החיבור מחדש לעצמכם .