מים נושאים תדר - וודה אוסטין

אתמול נחשפתי לוידאו משנה חיים של שי דנון מ״מעלים את התדר״ בשיחה מרתקת עם וודה אוסטין שמציגה את עבודתה בנושא מים, קריסטולוגיה וצילום. ככל שהתקדמה המצגת התרחש יותר קסם במרחב, עומק השיח, הבנת המכלול והצגת הממצאים שלא יאומנו ,נשביתי בחיקם של החושפים והתמסרתי לטיפות האלוהות.

וודה אוסטין היא חוקרת מניו זילנד שפיתחה שיטה מיוחדת (פשוטה במיוחד), להקפאה של מים שעברו הטבעה כלשהיא ( חומר, מילים, תחושות, צליל, תפילה ), ואחכ צילום שלהם עם ההטבעה.. התמונות שהתקבלו מוצגות בבהירות חתומה ומעבירות את התובנה שמים יכולתם להטמיע ולהכיל את כל מה שמוצג בפניהם ואף יותר את רוח הדברים....

שנים שאני מודעת לעבודתו של היפני מאסרו אמוטו בנושא הקריסטלים שנוצרים במים עקב תחושות שמועברים להם , בתנאים ומקומות מסוימים. התמונות והתצפית בצורת המים היתה באמצעות מיקרוסקופ אלקטרוני ומחקרים נוספים יוצאים מידי פעם באותו הכיוון .

בנוסף שיטות רפואה אנרגתיות התבססו על יכולת המים להטביע חומר ולשמר את זהותו ואת התדר שלו כמו הומאופתיה, פרחי באך ואנתרופוסופיה . גם אני עוסקת ומביאה לידיעת הציבור את תמציות הרטט של פטריות וצמחים מהאמזונס ,שמבוססים על התיאוריה הזאת ומוכיחים שוב ושוב בשימוש בהם שהמהות והתדר שלהם נשמרים במים. .

״תמציות אנרגיה הן סוג של רפואת תדרים, שבה חומר פיזי נתפס כרשת של שדות אנרגיה מורכבים שקשורים זה לזה. כל אנרגיה היא רוטטת, והמים הם הנשא האוניברסלי של טביעות הרטט. בפועל תמציות המים נושאות את חותם הרטט של כל מה שממנו הן עשויות. במהלך תהליך ייצור תמצית צמחים , המים מתחילים להדהד עם הרטט של החומר ותהודה זו נשארת ומוחזקת במים. ניתן לתאר תמצית צמחים כביטוי רטט של הצמח או האור המושלם שלו, המוחזק בתוך המרחב המקודש של המים. התמצית מוטבעת בדפוסי האנרגיה הייחודיים של החומר ומכילה את סגולותיו המרפאות.״ מהאתר תמציות ארתמיסיה.

וודה אוסטין המדהימה , מאירה באור חדש את נושא המים והרטט, את התדר והתהודה, במשך עבודה יומיומית של עשרות שנים היא מצליחה לתעד שביכולת המים להחזיק תדר, ובצילום שלהם לאחר הקפאתו מופיעים סימנים וחתימה וזהות של התדר הזה .

ממליצה לכם מאוד לצפות במצגת שלה ושל שי.. זה משנה חיים ומשנה תודעה , כי הצורה שבה אנו מדברים, חושבים, מתפללים, מודים , אמפתים ואותנטים משפיעה על הגוף שלנו ועל הסביבה... כן יש ביכולתינו דרך המים שנמצאים בגוף ובפרודות האוויר להעביר תדר ולהפיץ אותו למרחקים ....

זה עוד חלק שמתגלה מסודות האלוהות, התקשורת באמצעות המים , הזיכוך, האותנטיות והאמת שמועברים בתוכינו ומאיתנו ומסוגלים לחולל טרנספורמציה של זרימה.

החיבור לוידאו המיוחד הזה לצפיה

האתר של וודה אוסטין 

האתר של שי דנון מעלים את התדר